کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه لینوکسی مایکروسافت اج بتا در دسترس قرار گرفت

به گزارش سافت گذر، مدتی می شود که نسخه لینوکسی مایکروسافت اج کرومیومی در حال تولید می باشد و کمپانی مالک ویندوز ابتدا از آن در مراسم بیلد سال 2019 رونمایی و در ماه های آخر همان سال آن را معرفی کرد. با این وجود، ماه اکتبر پارسال بود که نسخه مخصوص توسعه دهندگان این مرورگر به لینوکس آمد. حالا پس از گذشت شش ماه، این ورژن در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

از زمان رونمایی از این مرورگر برای لینوکس در اکتبر سال گذشته، قابلیت هایی نظیر امکان امضا کردن با اکانت مایکروسافت و همگام سازی اطلاعات در میان دستگاه های مختلف به مایکروسافت اج بتا آمده اند. ثبات این مرورگر همچون نسخه 91 آن در مرحله بتا می باشد و در آن امکانات معرفی شده طی چند ماه اخیر به چشم می خورند.

با توجه به زمان بر بودن فرآیند عرضه نسخه بتا مایکروسافت اج برای لینوکس، نمی توانیم بگوییم که دقیقاً ورژن پایدار آن چه زمانی منتشر می شود. به علاوه، خودِ مایکروسافت نیز نسخه آزمایشی (قناری) این مرورگر را عرضه نکرده است. به هر ترتیب، انتشار ورژن بتا سبب افزایش ثبات این برنامه خواهد شد.

مایکروسافت اج بتا در قالب یک فایل .rpm برای دو نسخه Debian و Ubuntu لینوکس و برای کاربران openSUSE و Fedora عرضه شده است. اگر هم شما از زیرمجموعه لینوکس در ویندوز استفاده می کنید و آزمایش کننده ویندوز هستید، می توانید مایکروسافت اج لینوکسی را دانلود و با آن کار کنید چرا که به تازگی پشتیبانی از اپلیکیشن های GUI به ویندوز 10 اضافه شده است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48957 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/15 تعداد مشاهده: 2289
سافت گذر